Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
FÖR MYCKET LAGG 
Författare Meddelande

vi sitter faktiskt o betalar massa pengar för att spela.Då skall man ju inte ha såna stora problem med laggning att man tröttnar på o spela.
enligt vad jag vet så ska ju sverige va en av dom störstaspel länderna i europa men det e ju svårt att få fram till vissa att man då måste ha bra servrar annars slutar folk att spela spelet även om de är ett bra spel. FOLK tröttnar på för mycket lagg . TACK FÖR MIG

2014-10-19 21:55

Ragatan s1/Älvan s2

jag har haft en hel del konversationer via kundservice, facebook och vad det nu är om detta och jag kan återigen inget annat än att hålla med. Det är inget roligt att frysa fast totalt i torn, obygder och vad det nu är och bli fräst åt av andra spelare, till dess att man kan säga något när de avslutat för länge sedan och jag fortfarande hänger mitt i tornet eller obygden och slåss för blotta livet.

Viktor pratade något om att ute i Europa har de fått nyare servrar och vi har äldre om jag inte missförstod. Är det då inte dags att ni försöker få hit lite nyare servrar också? Det hjälper inte HUR många gånger man kör diskrensning, töm cache, startar om spel och vad man nu ska göra. Ni kan inte ha det som enda tips och universallösning.

Utan det är dags att ni lyssnar på era spelare och gör något åt detta.

Mvh

Ragatan/Älvan

2014-10-19 22:16

Hej en liten fråga, har ni shockwave chrashar med ofta???

2014-11-02 20:46
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 3 inlägg ]