Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Multiserverarrangemang 
Författare Meddelande

Hej
Jag har några förslag som jag tror skulle kunna förbättra spelupplevelsen. Arenan är nästan tom ibland ( multiarenan ) , varför inte matcha våran server mot servrar från de andra länderna ? Det måste ju finnas en server på polska eller spanska som är ungefär lika gammal som våran server. Det kan inte vara roligt för de som spelar på den andra svenska servern att matchas mot oss, lite orättvist. Dessutom blir det lite landskamp över det hela, en dimension till så att säga.
Detta gäller i ännu högre grad slagfältet. Vi som nått nivå 40+ har nästan tomma slagfält hela tiden, jättetråkigt. Matcha slagfältet mot servrarna på andra språk. De flesta är ju tänkt som europeiska servrar så tidskillnaden borde inte vara ngt problem.

Kladdkaka

2014-06-26 16:57

+1

2014-07-08 20:52

Där håller jag med fullständigt ! Jag tycker det borde vara exakt samma i slagfälten med , men nu vet vi ju inte hur Oasis games har servrarna uppbyggda och om det går med multimatching mellan länders servrar ... Det borde ju vara fullt möjligt och skulle ju vara kul med slagfält / arena fullt med andra spelare :)

2014-07-12 7:48

Vet att R2 som är grundare till spelet kör arena å slagfält mellan olika länder, och tycker även att servers borde slås ihop före dom dör ut helt å hållet.

2014-09-11 17:25

[quote=\\\"oucihe\\\"]Vet att R2 som är grundare till spelet kör arena å slagfält mellan olika länder, och tycker även att servers borde slås ihop före dom dör ut helt å hållet.[/quote]

Nu är väl inte R2 grundare till spelet. Är väl asiatiska 7th Road som är grundare.

Sen för att arena och slagfält ska funka att spela mot andra länders servrar kräver väl att den svenska versionen uppgraderas till att ligga synk med dem. Som det är nu ligger ju svenska spelet efter något oerhört mycket.

2014-11-17 20:23
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 5 inlägg ]